Aysinnn Kızlar 3 gündür ovülasyon testim pik çatlamamı olmuyor anlamıyorum bi öneriniz var mı bu durum için?
Aysnr11 Aysinnn Benim de 3 gün sürdü yumurtlama 4. Gün çatladı 4 günü de değerlendirdim şimdi hamileyim ☺️
Mnos-332 Aysinnn gebelik testi yapsana bende bundan önce gebe olduğumu ovulasyon testinde öğrenmiştim pik olmuştu belki sende de öyle olmuştur
Mnos-332 Aysinnn eğer ki gebelik yoksa Hayıt tohumu çayı iç benim yumurtamın 2tanesi 31boyutunda bir 21di 3tane gelişen vardı kiste dönüşmüş olabilir dedi doktorum çardan 2gün içtim 3. Gün kontrole gittiğimde hepsi çatlamıştı ve şuamda yeni hamileyim
Zhdnl Mnos-332 nasıl anladınız acaba ovülasyon testinden hamile olduğunuzu benimde adet bitiminin 3 günü yani 25 Temmuz pik olmuştu sonra baya silik çıktı çizgiler iki gündür yine koyulaştı tekrar mı yumurtlayacağım acaba
Berel06 Aysinnn adetime 5 gün kala ovulasyon testiyle öğrendim yumurta çatlaması için tempolu yürüyüş yap cnm
OnlyBaby Mnos-332 canım nası oldu sürecin ben bu ay doktora gidemedim ama, yumurta büyütmek çatlatmak için ovülasyonla kendim denicem hayıt çayı, havuç, soğan kürü yapayım dedim de
Aysinnn Aysnr11 sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun 🌸 inşallah bana da nasip olur o 4 günü her gün mü değerlendirdiniz?
Aysinnn Berel06 adete yakın gebelik testi yapıp bakıcam 7-8 gün sonra şu an 11-12 gün var belki yumurta çatlamayıp kist oluşacak ya da her zaman ki gibi döllenme olmayacak bilemiyorum deniyorum işte bişeyler :)))
Mnos-332 OnlyBaby ben doktora gittim klomenle yumurtam gelişti ve çatlamadı 31bpyutunda 2tane 1tane 21boyutunda vardı kistleşöiş olabilir dedi 2gün Hayıt tohumu çayı içtim iki gün sonra kontrole gittiğimde çatlamıştı hepsi
Mnos-332 Zhdnl olabilir ama benim yumurtam çatladıktan 17gün sonra testim yoktu ovulasyon testi yaptım pik olmuştu test aldım sonra o da pozitifti ama maalesef 3aylıkken kürtaj oldum şükür rabbime üstünden 2sene geçti şimdi tekrardan gebeyim