minik_kurabiyeee gebelikten öncede yüksekti 5. Hafta itibariyle tahlil sonucuna göre ilaç başlandı, aylık tiroid değeri bakılıp değerlere göre ilaç doz ayarı yapılıyordu şuan 35+4üz ilacı hâlâ kullanıyorum sürekli kullanacağımı söyledi doktor. Değer takibi ve ilaç dozuyla düzene giriyor korkmayın