Linaa90 feyzayandirmaz yaptırmadım ben gittim hastaneye aç karnına gazoz gibi bişi içirdiler yarım saat sonra tansiyonum düştü 6a 4 olmuş tabi gözlerim karardı doktoruma söyledim kandan tokluk şekerine bakalım madem dedi ama herkeste bu bayılma olayı olmuyormuş canım
anneoluyoruuumm16 feyzayandirmaz 19 haftalıkken suyum fazla çıktı. Hemen yaptılar şeker yüklemesi bir zararı yok
2lokummannesiii feyzayandirmaz ilkinde yaptırdım sınırdaydı şekerim diyet yaptım ve dengede tuttum. Bu sefer yükleme yaptırmayacağım kendim dikkat ediyorum.
balevlatlarim3535 feyzayandirmaz ilk gebeliğimde hamile kalmadan önce tüm testlerimi yaptırdım çünkü tüp bebekti şekerde falan hiçbir sorun yoktu. Şeker yüklemesi dönemi gelince doktorumun tavsiyesi üzerine yaptırdım. Gebelik şekerim çıktı ve diyet yaptım. İyiki de yükleme yaptırdım çünkü gebelik şekeri bebekte kalıcı hasar bırakıyor.
feyzayandirmaz Linaa90 ben de zaten bir durum varsa sonradan da ortaya çıkacaktır diye gereksiz şekilde o şekeri ne kendime ne bebeğime almak istemiyorum
Xcbaby feyzayandirmaz gebelik sekeriniz varsa is isten gectikten sonra ortaya cikiyor bebeginize zarar veriyor onlem almadiginiz icin mesela bebegin kilosu onden gidiyor kafasi büyük oluyor kalp kapakciklarina kadar zarar verebiliyor maalesef.. yaptirmamak yaptirmaktan daha zararli siz bilirsiniz.
Linaa90 feyzayandirmaz benim doktorum tokluk şekerinden baktı ben devlet hastanesine gitmiştim şeker yükleme için dediğim gibi herkeste olmuyormuş benim yaşadığım şey canım yine de sen bilirsin tabi yani ben yarıda bıraktım tansiyon sorunum yüzünden zaten kilolu değilim tatlı ile de aram yok
balevlatlarim3535 Linaa90 dalgami geçiyorsun ? Belkide karşında senden tecrübeli biri vardır da söylediğine inanmadığı için o soruyu sormuştur sana. Şeker yüklemesi 3 şişe içilmez canım. Atarken usturuplu at.
Linaa90 balevlatlarim3535 ilk olarak size yanıt atmadım ben kendi tecrübemi paylaştım gittiğim hastane bu şekilde dedi bana ikinci olarak karşınızda kardeşiniz arkadaşınız yada bir tanıdığınız yok bana yalancı muamelesi yapamazsınız üçüncü olarak sizi tebrik ederim gerçekten bulduğunuz isim ( gereksizzz) tam sizi yansıtıyor işinize bakın iyi günler
2lokummannesiii feyzayandirmaz Karbonhidrat ve şekerden uzak durarak. Hiç tatlı tüketmiyorum zaten tiksindim canım da istemiyor. 5 haftalıktan beri yemek yiyemiyorum doğru dürüst normale dönsem direkt diyetle devam edeceğim ama asla dönemiyorum. Bir an önce bulantılarım geçsin diye dua ediyorum. Yediğiniz her şeyin porsiyonunu küçültün ve ekmek tüketmeyin. Unonun ekmekleri var onlardan alın esmer ekmek.
Alizee feyzayandirmaz ben yaptırmadım cnm. Doktorum karşı, yapmamı isteseydi yapardım. Bence doktora güvenmek lazım. Benim doktorum açlık tokluk ölçtürüyor bana
Runadref feyzayandirmaz ben yaptırmadım çünkü her ay kan tahlillerimde şekerim normal düzeyde çıkıyordu doktorum ailede şeker hastası olup olmadığını sordu yok dedim sonra yaptırmadım. Su fazlalığı olunca sıkıntı oluyormuş galiba 33 haftalığım henüz bu konuyla alakalı bir sıkıntı yaşamadım ☺️
momness feyzayandirmaz valla banada Şeker yüklemesi yapabiliriz dedi doktorum ama ben henüz yaptırmadım yarın doktor randevum var yaptırmayı da düşünmüyorum açıkçası ailem de şeker hastalığı geçmişi yok ve ben zaten şekerli çay kahve falan tüketmem yani şekerle çok haşır neşir birisi değilim ayrıca her ne kadar doktorlar tavsiye etse bile veya ben yaptırdım bana hiç bir şey olmadı diyen arkadaşlara da saygı duyuyorum ama ben şeker yüklemesine karşıyım yani.. belki ailem de böyle bir geçmiş olsaydı ve ben şekerli şeyleri daha çok tüketiyor olsaydım bunu yaptırmayı düşünürdüm bu arada eşim Sağlıkçı onun yerine evde gerekirse kendi şekerimi ölçüp takip ederim diye düşündüm.
feyzayandirmaz momness ben de sizin gibiyim, abartıya kaçan bir şeker kullanımım asla yok, o yüzden de bir anda vücuduma o şekeri almak istemiyorum. Sizin düşündüğünüz gibi kendimi takip ederim diye düşünüyorum. Teşekkür ederim 🪴