Kızlar 39+2 olduk. Bugün nst günümdü sıfır sancı. Ama alttan muayene etti doktor ve rahim ağzın baya yumuşamış 1-2 cm de açıklığın var eve git bol egzersiz yürüyüş yap kanaman suyun olunca da gel dedi. Kendi gelmezse pazartesi yatışım olcak suni sancı deniycez. Sizde durumlar ne ☺️