roenna Benim doktorum da Ahmet Melih Akyol. Bir de semaver kavşağında filiz Akyol muayenesi var o da eşi. İkisi de efsane iyi biz iki doktora da gidiyoruz kendi isteğimizle. Filiz hanımın ultrasonu çok güzel çünkü her gittiğimizde detaylı görüyoruz bebeği.
Zeynep04 roenna ben 30 haftaya gireceğim gideceğim doktor doğum yapacağım doktor olsun istiyorum çünkü bende çok doktor değiştirdim
roenna Zeynep04 yalnız son haftalarda gidince hiçbir doktor normal doğum yaptırmak istemiyor acele edin bir an evvel
roenna Zeynep04 takipli hasta değiliz diyeymiş, ama yukarıda okudum siz sezeryan istiyormuşsunuz sanırım sorun olmaz
Zeynep04 roenna ama yeni taşınmış olabiliriz tayinimiz yeni çıkmış olabilir nasıl kabul etmezler ki. Neyse 30 haftalığım bulsam iyi bi doktor doğum yapana kadar giderim takipli hasta sayılırım 😉😅
Twin-22 Merhabalar bende Gürcan hocanın takibindeyim Allah nasip ederse yarın ikizlerime onun sayesinde kavuşacağım. Fırsat bulursam hastane şartlarıni yazarım sizlere
Zeynep04 Twin-22 sağlıkla kucağınıza alın inşallah. En kısa zamanda toparlanırsınız umarım. Lütfen unutmazsanız hastane için tecrübelerinizi yazın bende giderim inşallah
Zeynep04 Twin-22 mrblar. Doğum yapacaktınız. İnşallah herşey yolundadır? Siz ve bebekleriniz iyisinizdir umarım. Hastane hakkında bilgi verecektiniz
Nilay-Duru Zeynep04 merhaba ben de vandayim. Akdamar a giden arkadaşlardan hiç olumlu tepkiler görmedim. Lokman hekim hayat Hastanesi’nde şebnem hanım varmış baya memnun giden arkadaşım. Ben Bölge Hastanesi’nde bir doktor buldum Mehmet Cezmi akkuş çok memnunum iletişimi ilgisi çok iyi onu tavsiye edebilirim.
Zeynep04 Nilay-Duru aslında önceliğim lokman hekim Van yada hayat hastanesi .Evet şimdilik Şebnem ve Gürcan doktordan memnuniyetler var Gürcan beye gitmeyi düşünüyorum