Merwe60 ben şuan bebeğimi emzirmeden instagramda bir yazı dek geldi canım sıkıldı sütümüz azalırmış ten tene temas olmazmış üzüldüm biliyorum bunları ama dillendirince üzülüyor insan sarılık olmasın diye denemiştim şimdi alıştı 1 hafta oldu İnş tez zamanda göğsümüze alışırlar emmeye başlarken çok bağırıyor silikon varken ortalığı yıkıyor ki olmasa bide düşünemiyorum ☺️