Merwe60 Dün Sezeryanla bebegimi kucagma aldim gogus ucum hic yok onun icin ve gazınızı çıkarmak için neler yaptınz fikir verrmsnz
ozlemkrts Merwe60 göğüs ucu hakkında fikrim yok Ama gaz için bol bol yürümen lazım bide rezene çayı ii geliyo diyolar
Merobebe Merwe60 benim arkadaşımın da göğüs ucu yoktu süt sağma Makinesi aldı onun faydasını çok gördüm dedi
Merwe60 ozlemkrts rezene yi süt için duymuştum ama gaz için de faydaliysa deneyim bakalım teşekkür ederim
Merwe60 Seyma_ yapmaya çalışıyorum ama biraz dikişler zorluyo bakalım daha çok denycem inşallah rahat ederiz bıran evvel ara ara gören gaz sancisindan bebegede tam odaklanamyorum
Merobebe Merwe60 bütün yemeklerinize kimyon ekleyerek yiyin . Sizin sütünüzden bebekte rahatlayacaktır göreceksin. Bide kimyon çayı iç. Kaynamış suya 1 çay kaşığı kimyon ekle demlensin iç. Bide nane kekik çayı . Sen bunları içince bebekte rahatlar zateb
Merwe60 Merobebe teşekkür ederim aldık bizde makine ama faydası olmadı bakalım deniyorum vazgeçmden inşallah çıkar göğüs ucum
mom02636 Merwe60 göğüs ucu için şırınganın basını kesip çektirip cıkarıyolar öyle bi yöntem görmüştüm gaz içinde ayaklarınızı sıcak tutun ince giyinmeyin sıcak seyler tüketin bide bol bol yürümeye çalışın evet ilk başta çok zor yürümek ben 2 gün aşırı zorlanmıştım ama çok faydası oluyor gerçekten
Merwe60 mom02636 sıcak tutuyorum kendimi evet inşallah geçer biran evvel göğüs ucunda hastanede denedik ama bi fayda si olmadı şiringa nin
Mutlubirkalp Merwe60 sezeryandan sonra ben gazdan mahvoldum serum takıp çıkarttım şimdi de rezene kimyon karıştırıp çayını yapıp içiyorum benimde meme ucumu bebeğim almadı alamıyor süt sağma makinesinde uçları çıkmasına rağmen. Avent in silikon meme ucu ile emziriyorum o zaman alıyor
Merwe60 Mutlubirkalp bebek almaya meyilli ama ucu olmadığı için yapamyo malesef göğüs ucuyla da deneyelim bakalım inşallah olur
Ftmavtnsvr Öncelikle geçmiş olsun, allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebişinizi. Göğüs ucunun olup olmaması emzirmek için problem değil, bebek sadece uç kısmını değil göğüs ucundaki koyu kısmı ağzına aldığı için rahatlıkla emebilir. Okuduğum bu yönde ben henüz Doğum yapmadım 😬 ama arkadaşımdan da biliyorum onun da uç kısmı yoktu ama dediğim şekilde uyguladı ve çok rahat emzirmeye devam ediyor. Tecrübeli arkadaşlar daha detaylı aydınlatabilirler.
Merwe60 Ftmavtnsvr malesef almıyor o şekilde emmek istyo ama yapamadi bakalım arkadaslarn söyledikleri yöntemleri deneyecegim teşekkür ederim yine de
Oznr Merwe60 benim de yok canim elimle cikariyorum oyle emziriyorum. Ama yara oldular. Emmezse hic cikmaz bagira bagira ozellikle ucu olmayani emziriyorum. Gaz icinde babagi iki bacaginin arasina al dizine yatır bacaklari asagi sallansin dun oyle yaotim kakasıni yapti bu pozisyinda birde oyle durunca susuyor bi anda
Merwe60 Oznr ikisininde ucu yok malesef süt pompasıyla deniyorum ama silikon uc falan da denycem bakalım alır inşallah
Oznr Merwe60 ay kendi gazin icin sormussun cok pardon. Onun icin yürüyüş derim birde klozette bekleme yapın
Mutlubirkalp Merwe60 Benimki de alıp alıp bağırıp bırakıyordu anladım ki ağzına küçük geliyor emmek istiyor ama ememiyor avent in uçlar şuan hayatımı kurtardı diyebilirim
Rasev Merwe60 34günlük olarak prenses annesiyim benimde göğus problemim vardi gogus pompasi mutlaka almalisin ben aldim ucu çikdi simdi emziriyorum gaz için ilaç kullaniyodum ben
Merwe60 Rasev göğüs pompası aldım bende deniyorum onunla bakalım olacak inşallah ilaç vermedi doktor bana siz mi talep etmiştinz ilacı