Morebebek 24+4 haftalık olduk şükür ilk günlerimde düşük tehlikem vardı hatta rapor verdi doktor. Geçen aile hekimime gittim ilaçlarım bitti yazdırmaya ki özele gidiyorum normalde aile hekimim '' bu ne bir sürü ilaç yazmış bu doktor ne gerek var '' dedi canımı sıktı. Kullandığım ilaçlar (gyneferon demir hapı 2x , progestan sanırım erken doğum riski için verdi doktor günde vajinal yoldan 3 kez , calcimax d3 suda eriyen tablet günde 1 kez ve magosit magnezyum yazdı. Ben anlamadım çok mu bu kullandığım vitamin ve ilaçlar. Kullanan var mı?
Evinaram Morebebek ben elevit magnezyum d vitamini feramat clexane iğne coraspirin bide omega3 kullanıyorum sizinki birşey değil ki doktor gerekli görmezse vermez bence rahat olun
Aysnr08 Morebebek aile hekimi kadın doğumluktan ne anlar😏bende sabah aksam d vitamini iciyorum balik hapi iciyorum kan hapi iciyorum enfeksiyon cikiyo onun icin ayri iciyorum doktoruna güven zaten ilk baslarda risk yasamissin ilaclarini ihmal etme gecmis olsun💐
Msalbyrk Morebebek D vitamin damla . Kan ilaci. Erkn dogm riski icn Progestan . Bide Enfeksyon ckti başıma azopsilin gnde 3 defa kullanym. Cok geliyor banada insllah birsey olmaz😩
Myhoney Morebebek ben tam 5 tane vitamin kullanıyorum 5 aydır.gecen ay idrar yolu enfeksiyon oldum 3 tanede ole kullandım.tüp bebek bide progeston kullandım sen düşün 😂
Morebebek Evinaram sizinde baya varmış doğru diyorsunuz ama birde üzerine vazife gibi demir ilacımı 1 e düşürmüş aile hekimim ben normalde 2 kez kullanıyordum demir ilacı😔
Morebebek Evinaram ben yine sabah akşam kullanayım değil mi birde götürüp ismini gösterdiğim halde farklı marka yazmış ben ne yapayım şimdi çok sinirlendim.
Morebebek Msalbyrk sanırım herkes böyle kullanıyor konuya yazan arkadaşların hemen hemen hepsi böyle kullanıyormuş bize de fikir oldu. Bebeklerimis sağlıklı olsunda inşallah.
Morebebek Myhoney oo baya var sizinde demekki gerekli görülüyor doktor tarafından herkes böyle yazmış Allah sağlık versin bebeklerimize.
Esengul Morebebek tiroit ilacı kan ilacı damla magnezyum ve idrar enfeksiyonu için ilac😂hepımız baya kullanıyoruz malesef hersey bebegımızın saglıgı için doktor gereklı gormese yazmaz Canım
Morebebek Esengul doğru söylüyorsunuz konu açtıktan sonra gördüm herkes böyle kullanıyormuş demekki bebeklerimiz için gerekli. 😊
Kanarya Morebebek aile hekiminin uzmanlığı ne ki ilaçlarına müdehale edebiliyor. Bende 39+3üm demir hapı, magnezyum, d3, decavit, omega3 kullanıyorum. Magnezyumla omega hapını son zamanlarda doktorun bilgisi dahilinde duruma göre kullanıyorum
Morebebek Kanarya sormayın birde demir ilacımı günde 1 kez yazmış ben günde 2 kez kullanıyordum ve markasını değiştirmiş eczanede gördüm ne diyim ben şimdi çok kızdım.
Ysn Morebebek tiroid ilacı günde 2 defa kalsiyum 1 adet gebelik vitamini ayriyeten b12 1 tane kan hapı coraspin ve magnezyum sabah akşam progestsn 200 alıyorum o zaman ben öleyim 😁
Morebebek Ysn sizinde baya fazlaymış demekki bebeklerimiz için gerekli inşallah sağlıklı doğsun lar. 😊🙏
Hazinem Morebebek sabahları troid hapı akşam Demir hapı decavit d3 damla şimdilik bunlar bnm kullandıklarım
Morebebek Buseayazerdgn size yazmadı sanırım doktorunuz konuma yorum yapanların çoğu benden fazla vitamin kullanıyorlarmış demekki bebek için gerekli.
SevdenurTirasci Morebebek bende çok fazla ilaç kullandım hamileliğim boyunca hatta sadece bir vitamıne 200tl verdiğimi bile biliyorum siz doktorunuzu dinleyin gerek görmese vermezdi
Momoz Morebebek canım hekimine güven progestan 5doz alıyorum ben folik asitten demire asprine falan da cabası 😇
Selindikci35 Bende 6+1 progestan 3 doz vajinal kullaniyorum ve folik asit..Doktorum vitamin demir hapi vs.. vermedi..Takviye yapmam gerekmiyor mu acaba? Carsamba gunu kontrolum var
Morebebek Selindikci35 ileride verecek sanırım size demir hapı bende ilk zamanlarımda sadece progestan kullanıyordum. Bebek sizden beslenmeye başladıktan sonra vitamin veriyor sanırım. Yinede içinizin rahatlamaaı açısından sorun isterseniz doktorunuza.
Deletedmom2224 Morebebek Bende 7 tane filan kullanıyorum vitamin magnezyum demir kalsiyum omega 3 asprin b12 yani gerekli görülmese verilmez diye düşünüyorum açıkçası sağlık ocaklarının biraz eski kafalı olduğunu düşünüyorum
Morebebek Deletedmom2224 doğru söylüyorsunuz ben gebelik öncesi bilgi almak için gitmiştim aile hekimime herhangi bir test yapmak gerekli mi diye bende yada eşimde bir hastalık genetik bir sıkıntı varmıdır diye. Geçiştirdi beni bilgi bile vermedi.