MoonLighty ben sezaryen olduğumda eşim girmişti ve ikimiz için de çok anlamlı bir anı olmuştu. Normal doğuma gelirsek; zaten eşiniz sizin vajinanizi vs görmeyecek ki, eğilip ben bir bakayım diyecek hali yok 😁o durumda, yani eger bundan cekiniyorsaniz sorun olmaz. Aksine size güç verir diye düşünüyorum