Biz genellikle herşeyimizde birlikteyiz. İster normal ister Sezeryan eşim yanımda olacak. Yoksa beceremem diyorum :) kendiside hiç yok demedi zaten. Ben genellikle panik birisiyim, eşim sakin. Panik anımda beni rahatlatacağını destek olacağını düşünüyorum. Yani girecek doğumuma. Normal doğum ayrımıda yapmıyorum. Her halimizi gördük. Yeri geldi bazı sorunlar yaşadık tuvaletini ben yaptırdım. Hayat müşterek :)