affa Şu an 26+5hafdsligiz doktor dedi hafdasiyla uyumlu 955gram .ama bebeğin kilo almasını isdiyirum hani ne yersek yiyor ama sağlıklı beslenelim☝️😍
Bernnnaaaa affa ceviz kaşar muz diyorlar ben hamileliğimde doğuma girene ladar kustum hiçbirşey yiyemedim sadece 9 ayda 5 kilo aldım bebek ufacık cıkar sayarken 3300 gr doğdu bence yapı meselesi biraz 😅
filialunae affa Çiğ kuruyemişler Peynir, kaşar, süt, yoğurt (manya yoğurdu özellikle kilo aldırırmış) Muz, yumurta, protein
Elcoo123- affa bende böyle düşünüyordum bebek kilo alsın istiyordum doktorum iri bebeği ne yapacaksın doğurması da zor dedi sağlıklı bir insan evladı 2500-3500 kilo arası olur zaten dedi 😂😂 o yüzden yiyeceğimiz fazladan hersey bize kilo olarak dönüyor bebek zaten alması gerektiği kadarını alıyor siz ne kadar yollarsanız yollayın 😊
Sevde4299 affa kilosu gayet iyi canım bence aldırmaya çalışma kendine kilo olarak kalır her bebeğin alacağı kilo bellidir ☺️
filialunae Bernnnaaaa Doğumdan sonra süt sorunu yaşadınız mi peki? Gebelikte iyi beslenmemekle alakası olduğu söyleniyor da
Hilalgurce affa çok almış benim 32. Haftada de 1950 kg mışti siz çok kaliplisiniz hergalde baya almış masallah
Bernnnaaaa filialunae o yüzden mi biliyorum ama ben hamilelikte sürekli sancı kesici serum ilaç kullandım başta öok güzeldi sütüm 1 haftalıkken bebeğim bronşit başlangıcı olduğu için 9 gün yoğun bakımda yattı üzüntüden kesildi sonra emzirme danışmanı süt damlaları sağımlar işe yaramadı
affa mervee19_ haklisiniz Hdemir1618 aynen çok duydum Nurseanne valla ben bilmiyorum ama Alır şu an da normal bence Ayse321 çok iyi ve ilk kez duydum ama bir şey soyllimi ben bilmediğim halde çok yiyordum Sevde4299 orası öyledir canim Elcoo123- tabii kii filialunae ayy teşekürler canım
Ayse0885 Elcoo123- doğru ama gerçekten 2500 doğan zor oluyo hele sarılık vs ise 🙈 imkan varsa hani cidden dikkat etmeli 33 haftaya kadar hep 1 hafta önde idi muz+süt+avakado+kuryemışler+yumurta+meyve hep bunlara dikkat etmıştım 34 haftada hic ama hic kilo almadı çünkü sıcaktan ben hiç bişe yiyememişti cidi manada bişe yemedım bu hfta çok dikkat etim baklım kaç olcak 3000-3200 bebege bakması cok cok daha kolay ☺️
Ayse321 affa kesinlikle zeytin ye ben kahvaltı da 15 tane zeytin yerdim canım isterdi karnım bile açıksa ekmek arası zeytin yapardım ve oglumu 4100 gram doğurdum
Annetubiss Ayse321 kayinvalidem eşimi 5 kilo doğurmuş o da bu tarz besinler yemiş ve eşimin hayatta en sevdiği şey zeytin😂
Arzuuuum Nurseanne ya aynı oğlum 36+3 doğdu 2.650 46 cm di çok ağladım küçük diyee de 1 aydan sonra topladı mama süt verdim bol emzirdim günde 3 geçmeyecek şekilde mama verdim toplanmıştı şükür
nerminnn_ Nurseanne alır canım sen stres yapma benim de 36+5 de boynuna 3 tur kordon dolandığı için acil sezeryana aldılar 2850 gram doğdu bu gün tam 7 günlük kontrolü vardı 3160 gram olmuş doktorum bana 200-300 gram kayıp doğumdan sonra beklediğimiz bir durum demişti ama tam tersi kilo almış 3 gün sütüm gelmedi dut kurusu kaynatıp sıcak sıcak içtiğimde geldi 3 gün mama verdim 4 gün sadece anne sütü 2 saatte bir mutlaka besle hemen toparlar
Yagmurella4165 Nurseanne alır yavrum 36 haftada geldi 45 cm 2390 doğdu 1 bucuk ayda duba gibi oldu alır hiç merak etme 🥰
Hdemir1618 affa 26 haftalıkken 881 gramdı doktor uyumlu dedi bana da . Ama çocuğa en çok kilo aldıran besin kuruyemiş diyorlar
mervee19_ affa ne kadar yerseniz yiyin ne kadar sağlıklı beslenirseniz beslenin bazen bebek yerine kilolar size gelebiliyor ben 30. Haftama kadar 2 kilo aldım sadece bebek 30. Haftada 1 kiloydu yememe icmemi uykuma dikkat eden bı insanım sonrasında bı kilo almaya başladım şuan 40 haftalık olduk 15 kilo aldım.mesela bebek daha 3 kilo yani o kilo alsın diye uğraşırken ben kilo aldım bence akışına bırakın o zaten her türlü kilo alır