Puset örtüsü ve puset minderi almıştık, sert yere yatmasın çok gömülmesin diye, üstünü de örtelim ki aman kimse görmesin sinek böcek gelmesin. Sonra bi video çıktı karşıma instada. Kesinlikle diyordu, ani bebek ölümleri Allah korusun hep bu sebepten oluyormuş. Zaten çok sıcak tüm ülke kavruluyor bir de sıcaklığını arttırıyorsunuz diyordu. Puset minderi de kesinlikle kullanılmamalı bebek pusetin içine gömülmeli ki anne karnındaki şekliyle kalmalı diyordu. Hemen puseti soydum, hiç bişey örtmeyi düşünmüyorum o videoyu izledikten sonra 😇