Bernnnaaaa Sbha_13 ayy sakın birde sarı renk bebek sarılık olsa anlamazsınız Allah korusun sarı bez sarılık yapmıyor lafı tamamen hurafe ve bu örtü olayı zaten çok riskli
Prensess35e Sbha_13 valla kullanmak iyimi kötü mü bilmiyorum ama bence çok güzel 🥰 güle güle kullansın bebis şimdiden
mombabe Sbha_13 bunlarda kaldı mı ya 😅 bi de bunun bi kırmızı tülbent olayı var demi o neyi engelliyor onu hatırlamıyorum ama, tülbent renk hurafelerine inanmıyorum onun yerine desen desen müslin örtü aldım, sağlıklı olsun yavrularımız inşallah 🙏🏻
Sbha_13 Prensess35e tesekkur ederim canim etrafiimdakilerden hep gordum herkes kullaniyorlar iste insanda heves ediyir😄
Merve0901 Bizimkiler de tutturdular gittim düz sarı pamuklu ince bi yazma aldım kenarı dikilmiş. Böyle tığılı değil ama var bizde de düz bir şey🤭
Sbha_13 mombabe 😄😄heves iste insan gordugunu yapmak istiyor gule g7le kullanin insallah saglikla alin kucaginiza
Ecem95 Sbha_13 hastanede üstüne incecik sermiştik eve cıktıgımızda yanında duruyordu ama yinede maalesef 1 gece hastaneden yattı bebeğim sarılıktan 🥹