gulse Ben yaptım. Çok abartı bi masa hazırlamadım. Pembe be mavi olarak ikiye ayırdım masayı. İnternetten parti malzemesi satan yerlerden süslemeleri satın aldım. Bulunduğum yerde balon bulunan bi dükkan vardı parti süsü satan. Doktor cinsiyeti kağıda yazmıştı, kağıdı direkt baloncuya verdim ona göre içine tüyleri koymuş hepimize sürpriz oldu cinsiyeti. Pasta yaptırdım bi tarafı pembe bi tarafı mavi şantili. Mavi, pembe makaronlar aldım. Yine mavi pembe marşmelov alıp uzun kürdanlara batırıp koyduk. Cupcake yaptık. Bardak, tabak, peçete, çatal pembe, mavi olarak. Masa bundan ibaretti. Diğer yiyecekleri sonra ayrı servis ederken tabaklara koyduk. Hediye dağıtmadım tabi ki, her etkinlikte hediye oluyor zaten, gelen getirsin hediyeyi dedim. 😄 Çok fazla kişi davet etmedim. Güzel bi anı oldu bize. Severek, eğlenerek yaptım. Yine olursa yine yaparım. 🥰