gulse ben yaptım 🙋🏻♀️ Biz görümcem eşim ben gittik doktorA. Doktor görümceme söyledi. Oda yemek hazırladı ertesi güne. Mavi ve pembe balonlar almış, şekerler almış, süsler almış masaya yerleştirmiş. Gelenler içinde minik sukulentlerden almış onuda pembe mavi süslemiş. Siyah balonu patlattık ve öğrendik. Çok güzel çok heyecanlıydı. Ama o 1 gün çok zor geçti 😬