Doğum parası herkesin çalıştığı maaşıyla degişiklik gösterir son 12 aylık çalıştığınız brüt ücret ve SGK primi üzerinden hesaplanıyormuş muhasebeciye bağlı aylık veya toplu şekilde olabiliyor evet bu aslında Rapor parası olarak geçiyor. Dogum parasıda var oda çalışan çalışmayan fark etmez bütün annelere veriliyor ilk çocuk 300 TL ikinci 400 TL tek seferlik alınabiliniyor