Senaozr 8 civarı folik asidi bıraktırıp bunu kullanmamı söylemişti canım, çünkü mesleğim gereği çok düzensiz bi beslenmem vardı, bazen dikkat edemiyordum iyi beslenmeye. Takviye olsun diye vermişti. Zaten içinde folik asit var başka kullanma demişti. Hiç halsizlik bulantı yaşamadım şükür, üstelik bazı multivitaminler kilo aldırır, bu aldırmadı bende