1prensesannesi_ Herseyguzelolsun7 Rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım bnde yarın belki doğum tarihi alırım heyecanlıyım bnde ☺️🤭🤲🏻🤲🏻🧿
Linaninannisi Herseyguzelolsun7 sağlıkla kucagına al inşAllah benimde 2 ağustosta randevum var sezaryen yada normal için karar vericez 🥰
Gizemmiray35 Herseyguzelolsun7 Allah sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizlerede dua edin benimde 17 Ağustos kısmetse
Sibellg06 Bizim de 1. Ağustos sabah 8.30 sezeryan. Evin içinde stresten kendimi yiyeceğim resmen. Allah bebişinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🩵
Herseyguzelolsun7 Gizemmiray35 herkes için dua edeceğim❤️ Rabbim sağlıkla, huzurla kavuşmayı nasip etsin her birimize 🙏
Ao526- Herseyguzelolsun7 Ah benimde 🥹🥹 Benimde yarın doğumum saat 8.00 de heyecan korku panik merak karmançormanım 🥹 Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
Ygt2121 Herseyguzelolsun7 planlı bir sezeryanmıydı sonradan mı gelişti sizin? Benim en başından sezeryan dı ama 39 u bekleyelim dedi normal de hep 38 de oluyor insanlar sezeryan o yüzden sizin haftanızı sordum.
Ao526- Herseyguzelolsun7 Amiin Amiin hepimiz için çok dua ediyorum ❤️ 38+3 de doğmuş olacak bebeğim ❤️ makat gelişli olduğu için kilosuda yerinde dönmedi 🙈 beklemeye gerektirecek durum yok planlayalım sezeryanı dedi doktorum. Doğum başlarsa riske atmayalım dedi 🙈 siz kaç haftalıksınız
Herseyguzelolsun7 Ao526- 39+5’te alınacak inşallah 🙏 bebeğim geçen hafta 4696 ölçüldü o yüzden sezaryen planlandı. Bakalım kaç kg doğacak inşallah boşuna sezaryen olmuyorumdur🙏
Ao526- Herseyguzelolsun7 Oy maşallah 😍 Doktorum genelde 250 gr aşağı veya yukarı oynar demişti 🙈 tabi her makinanın ölçümü farklıdır 😍 Sağlıkla gelsin hayırlısı buymuş demekki 😍 benim bebiş de paşa keyfim böyle istedi dedi dönmedi 😂😂