Matmazelll biryildiz42 tabi düşünceniz de güzel olur ama tek başına bakıcakmışsınız doğunca biraz ara vermek isteyebilirsiniz bence 😂tek başına zor olur tabi çocuktan çocuğa değişir
biryildiz42 Matmazelll evet zor olacağını biliyorum ama araya zaman koysam da zor olacak benim için 😂
Matmazelll Tugraseda allah yardımcın olsun canım senin bi tık zor olabilir ama eşin destekçi olursa rahat olur inşallah derslerine falan yardımcı olur 😂
Matmazelll Sehermahsum7321 bende yapmak istiyorum biyandan hesaplamalar yapıyorum kışa kadar kalsam hamile eylül ekim gibi doğum olcak kışın zor olurmu bebekle anasınıfına gitcek hem kafamda deli sorular 😂
Aden_simay Matmazelll ben pcosluyum bakalım olacakmış klomen kullandım klomen ile ikiz olma ihtimali dahada artiyormus bi yandan orada heyecanlıyım bi yandan ya olmazsa diyorum Rabbım herkese hayırlısını versin
Matmazelll Aden_simay evet bende de bi şüphe oluyor artk zor olanları falan duymaktan ama stres yapmamak lazım işte sürekli aklımızı meşgül etmemiz lazım akışına bırakmak lazım dua edelim 🤲hakkımızda hayırlı olsun
Matmazelll Sehermahsum7321 ilk kızım mayısta doğmuştu iyidi çok sıcaklarda zor oldu biraz bebekt daha bu sefer kış olsun dedim bakalım olucakmı olursa sonbahar bebeği olcak kışın bol bol evde durcaz artk soğukta
Sehermahsum7321 Matmazelll Bnm ilk çocuğum şubatta doğdu o kendini toparlayana kadar büyüyene kadar yani yazı çok güzel geçirdik
Ayseyllmz Matmazelll benle aynisin oğlum 4 buçuk yaşında ben 12 haftalık hamileyim ama 😂 gayet iyi yap gitsin