Matmazelll ben daha doğurmadan ikinci planları yapıyorum 😂😂 gurbetteyim ne eşimin ailesi var ne benim ailem komşumuz bile yok buralarda. Kızım doğunca arkadaş isteyecek oynamak isteyecek ama çevremde kimse yok. Bende bunu düşünerek ilki doğduktan sonra nasip olursa tabi rabbim nasip ederse inşallah ikinciyi düşünüyorum birlikte büyürler birbirlerine Arkadaş olurlar. Hayat bu yarının ne olacağı belli değil kızım tek kalmamış olur