gzdekless Iffetnur_ahsen Canım ben bu ayın 20 sinde aşılama oldum 27 sinde progesteron tahlili yaptırdım bugün de evde test yaptım 💃
Hasret5506 Meneksem bence gebe olabilirsin 1.5 di bejimk ve ben hiç 1.5 olmadım 4. Gün bugün yan 65.9 du
Iffetnur_ahsen gzdekless ayyy çık sevindim canimm Sağlıkla kucağına al insaAllah . Peki bu aşamaya kadar ne gibi belirtiler yaşadın biraz anlatır misin