Hasret5506 Mkizlar dün oost açmıştım betam 4 gün önce 1.5 e çıkmış ti .0.2 den 4 gün bekledi belki afet olurum diye olmadim bugün hem yine beta verdi. Test yaptım
gzdekless Hasret5506 sol tarafta üç tane çizği varya canım ona tıkla resim yükle sonra alta in orda kopyala diyor sonra buraya yapıştır 🙏🏻
Iffetnur_ahsen gzdekless maşallah kuzum çok sevindim ya 2 gündür aklımdasın girip bakıp çıkıyorum acaba test yaptı mı diye Allaha şükür emin ol iğne etkisi çoktan bitmiştir bitmese bile bu kadar belirgin olmaz kaçıncı gün progesterin hormonun baktırdın canm
gzdekless Iffetnur_ahsen Hasret5506 anneoluyoruuumm16 Buda benim testim kızlar bugün yaptım kan vercem birazdan🥹🥹