Aseer Nasıl yani ya ben Cerrahpaşa’da 3 aylık rapor yazdırdım bir seferde çok fazla alınmıyor diye biliyorum sadece ama ben 2 kutu tek seferde aldım bittikçe gidip sağlıkocağında yazdırıp alıyordum yine sadece kutu başına 4 lira ücret ödeyerek. Yalnız ilk rapor reçetemi ilk aldığım eczane kendine almış bana geri vermemiş sonra. İstanbul bize uzak sonra sağlık ocağındaki doktoruma yazdırdım tekrar reçeteyi. Doktor 2 kutu yazıyorum sonra yine yazdırmaya gelirsin demişti. Sanırım rapor olsa da sağlık ocağınızdaki doktora kullanım sebebinizi söyleyip tekrar reçete ettirmeniz gerekiyor. Benim raporlu ilacım var yazdırmak istiyorum reçetemi kaybettim diyeceksiniz. Raporlar süreyi belirliyor atıyorum 6 ay raporun olsa da gidip gidip eczaneden ücretsiz alamıyorsunuz. devlet hastane ya da sağlık ocağı doktoru tekrar tekrar 2 kutu 3 kutu reçete ettirmelisiniz. O şekilde ücret alamıyorlar.