Tugbayildiz21 Pinark92 Derya yaşara gidiyordum onda doğum yaptım 36 gün oldu hem hastaneden hem doktorumdan çok memnun kaldım
rumeyshaan Pinark92 gulseren polata gidiyordum dogumumu da o gerceklestirdi gercekten cok ilgili bir doktor keisnlikle tavsiye ederim
Ozlemkubra aaslim merhaba bendw doktor araştırıyorum biraz riskli gebelik 2. Gebeliğim doktor hakkında bilginiz var mı
Pinark92 Daha 1 kez gittim o yüzden sordum aslında ama o enerjiyi aldım ben kendisiyle ilerlemeyi düşünüyorum. yarın da gideceğim.
Pinark92 Mavii- merhaba normalde 1200 tlymiş ama bende tamamlayıcı sağlık sigortası var doğum teminatlı o yüzden hiç üctet ödemedim ne muayene için ne de testlere
aaslim Ozlemkubra nagihan kaya ilgili insanı rahatlatan bi yanı var. Ben memnundum. Ama 1 hafta önce gece doğum yaptım kendisi nöbete gelmediği için başka bir doktor ile doğum yaptım, Feride hanım, o da çok ilgili, anaç ve tecrübeliydi memnun kaldım
aysesumeyye Ozlemkubra 1. doğumu mu duygu ışıl gencer de yaptım 2. bebeğime hamileyim yine orda yapmayı planlıyoruz
Pinark92 Ozlemkubra Merhaba 8+6 olduk biz derya yaşara gidiyorum kişisel olarak şuan memnunum birkaç yerden de duydum gayet iyi bir doktormuş
Ozlemkubra aaslim ilk doktorumu o yüzden istemiyorum bayram zamanı tatile gidip bıraktı dezeryan teklif etti başka birinde doğurdum şuan hem riskli hemde iyi doktor olsun diyorum feride hanımda medipolde mi
ayseaaksoy aaslim Bende baştan beri Feride hanımla devam ediyorum çok seviyorum kendisini beni çok rahatlatıyor, çok memnunum💖
aysesumeyye Ozlemkubra eğer gelirse ek ücret alıyorlar medipolde ki tüm doktorlar için geçerli Ozlemkubra