Selinmoon Ben de öyleydim 😁 Hamile olduğuma inanamıyordum. Ne aşerme, ne hassasiyet, koku duyarlılığı, ne bulantı kusma hiçbişe yoktu canım. Taaa ki 6.ayda minicik bi göbek çıkana kadar. Göbek bile değil çıkıntıydı sadece 😁 Polisim, gebelikte sivile geçmemiz lazım gebelerin, sivile geçirmediler uzun süre, o derece hiçbir şey belli olmuyordu. 28.hafta civarı saç çıkıyormuş, şansa onu hissettim 2 gün sadece şeftali yiyebildim, 3.gün geçti. Rabbim şükür çok kolay bir hamişlik geçirtti bana, bebişin sıkıntıları oldu sadece, onu da atlattık bin şükür