Selinmoon 6 haftalık olduk bugün ama hiç bir şey hissetmiyorum normal mi ? Mide bulantısı falan da yok . Ne bileyim böyle olunca sanki hamile değilim tövbe 😂
Gunes17 Selinmoon iki gebeligimde 0 belirti ile sonlandı karnım buyumese kendime hiç hamile.demezdim çünkü iki cocugumda neredeyse hiç hareket etmezdi karnımda hissetmezdim yani
Sssssbvxx Selinmoon ben 32 hafta oldum daha bı gün kusmadim ilk gunden beri iştahım var sadece halsizim sürekli
ogedag Selinmoon kendine nazar etme hiç 😂 benim de olmadı. Büyümeye başladıktan sonra Cok yemek yediğimde mide yanması basladıgında bi tek 2kez kustum o da oburluktan hiç endişe etme insallahhh rahat gecer
hulya_6363 ogedag Selinmoon 6+5 te bulantım yok dye doltora gttim ve bana güldü dediki bı sabah bulantiyla uyanırsin🤣hakkettende öyle oldu pat bir sabah uyandım mide bulantısı tee 17.haftaya kadar beni mahvetti
Selinmoon dudaktan_kalbe25 hiç olmadı ki kasık ağrısından başka . Keseyi gördüm ama çok şükür . Arada gene kasık ağrısı oluyor ama öyle aman aman değil
Sehseh Bende öyle diyodum demez olaydım iştahsızlık mide bulantım başladı 8 .haftadayim 9 a giricem zamanla başlar sizinde illaki 😆
Ebru-29 Selinmoon sus suuuuuss nolur iyiliğin için 😁😁 böyle dedim dedim 8.haftadan sonra kendime gelemedim bulantidan şimdi fazlasıyla hissediyorum 😁