Minikmucize13 bende 5+3 te gittim kese 6+2 çıktı,dr açıklama yapmadı henüz küçük dedi kese iyi dedi,ağustos sonu çağırdı ama ben 15ağustosa randevu aldım eğitim araştırmadan riskli gebeye çıkıcam çünkü,kesenin üstünde sadece GS 15.1 yazıyor,bir de 6+2