Kızlar adetimden 2 gün önce 430 ile öğrendim iki kez takip yaptım 1200-3400 şeklinde neredeyse 3 kat gitti. Daha sonra vermedim. Şimdi sağlık ocağına gittim doktora gitmeden önce gideyim diye hcg 39.000 çıktı 8 gün sonra. Ama hesap edince iki kat iki kat 54bin olması gerekiyor. Bir sorun olur mu ? Sonradan da yüksek değerlerde de bu şekilde 2 kat mı gider