Busra4008 ozaman canım çok bekleme acile git nolur nolmaz herkesin bünyesi vücudu çok farklı kiminde sancı olmuyor ama açılması oluyor kanamayla lekeyle fark ediyor kiminde sancı oluyor kiminde hiç birşey olmuyor ntsde doğum başkadığı anlaşılıyor bu haftadakilere serum takıp ilaç verip durdurtuyorlar doğumu yada ciğer geliştirici vuruyorlar ama korkma riskli haftanı atlatmışsın bir sıkıntı olmaz Allahın izniyle yani sadece önlem amaçlı gitmelisin bence