Duygrn Selamlar. Dik oturup bacaklarınızı uzattığınızda ayak ayak üzerine atma testini duyan var mı? Atamazsanız bir iki gün içerisinde doğum başlayacak anlamına gelirmiş. 36+4 deyim ben şu an atamıyorum. Deneyenler yazabilir mi 🥹
Mutlulukkk Duygrn kz bende smdi post attm bununla ilgili 😂😂 ayni videoya falan mi denk geldik noldu 😂😂
Zeymerr Duygrn “yere otur sırt üstü” bu cümle biraz değişik olmuş gibi ama aynısını bi deniyim😅 bende 35+5 deyiz
Kukulikukuli12 Duygrn kız 41 haftadaydım hala atıyordum 🤣🤣🤣🤣 ben bütün hurafelerin tersini yasıyorum 🤣😄 ilk hamileliğimde. Suan 2.ye hamileyim 20.hafta bitecek yarın
Duygrn Kukulikukuli12 ya hurafe olmayabilir aslında. Bebek kanala yerleşince bacak hareketlerini kısıtlayabiliyormuş. ☺️ sağlıkla al kucağına ♥️
1prensesannesi_ Duygrn bnde atamadım 35+3 haftalık hamileyim kendi ayağımı tutunca elimle atabiliyorum ama diğer türlü kendim kaldıramıyorum doğum yakın mi yani mesela ne kadar yakın 😬😂
1prensesannesi_ Duygrn inşallah durur ama sancılarım hafif hafif var korkuyorum biraz erken gelmesin ama bı an önce kucağıma almak istiyorum 😂🤗
Kukulikukuli12 Duygrn benım ki kanalde değildi dogru. Suni sancı verildi 19 saat sonra kanala girmişti 3 saat sonra da dogum oldu zaten 🤣 Amin teşekkürler 🤗
Tugbazdmr Duygrn 34+4 asla atamadım 😂 geçen hafta düzenli sancım vardı cuma günü bebek kanala inmiş ben gidiyorum yavaştan galiba 😂
FatmaDkmts Duygrn birde bacaklarını uzatıp oturduğunda midenin orada 2 parmak boşluk varsa da doğum yaklaşmış demekmis
Ayfer- FatmaDkmts benim eeeen başından beri boş oram 😀 şu an 34 deyim. Bebek aşağıda benim baştan beri