mommys1 mavi_anne23 inşallah Allah herkese nasip etsin en kısa sürede sana da hayırlı haberler almayı nasip etsin bende kürtajda çok üzüldüm bebek videosu izleyemiyodum ama hayırlısı böyleymiş hiç sıkma canını geciktiriyosa güzelleştiriyodur ❤️
AybarsUmay_ mavideniz6 ben o pıt pıtları 13. Haftamda hissettim ilk şimdi 23 olduk maşallahı var yerinde durmuyo ve acıtıyo çok güzel bi his 🥲
Beyzanrrr mavideniz6 bende 13 haftalıgim inşallah 15 olunca bende hissederim çok istiyorum onu hissetmek ama olmuyor daha