mavideniz6 Kızlar 15. Haftadayım bebeğim 4 gün falan ileride , gece uyandım karnım pıt pıt öyle de tuhaftı ki neyse uykuma devam ettim sabah uyandım yine pıt pıt , yavaştan hareket mi hissediyorum ne 😌🤎Sizler ilk pıt pıtı kaçıncı haftanızda hissettiniz?
mommys1 mavideniz6 ayy bende de 15. haftada aynısı oldu şuan 16+5 im her gün hissediyorum bebişi sağ tarafımda pıt pıt🫶
mombabe mavideniz6 bende ilk 16. Haftamda hissettim 💕 şimdi doğum olmak üzere zaman çok çabuk geçiyor hamileliğini kesinlikle çok sev ve mutlu geçir 🥲
mavideniz6 Nzlcncncn 🥹 Zaman su gibi geçiyor yarın bi gün senin de konu açıp soracağın günler yakındır emin olabilirsin 😇Hayırlısı inşallah
mavideniz6 mommys1 Gerçekten mi??🥹 Ya zaten o kadar emindim ki hissettiğime hissiyatı çok farklıydı çünkü😇 bu haftalarda hissetmek normalmiş demek ki , teşekkürler🥰
mommys1 mavideniz6 bende başta acaba bağırsak falan mı diyodum emin olamadan sevinemiyodum ablamda 15. haftalarda hissetmiş 2 gebeliğinde de o yüzden eminim bebiş olduğuna 💕
mavideniz6 mommys1 Ayy ne güzel rabbim tamamına erdirsin inşallah isteyen herkese de nasip etsin 🤲🏻🤎🤎
mommys1 mavideniz6 amin amin bu 2. gebeliğim benimde ilki 2 aylıkken kalbi durdu Rabbim tekrardan nasip etti çok şükür sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun isteyen herkese nasip etsin 🫶🧿
mavideniz6 mombabe Valla insan bulantılardan tadını çıkaramıyor yeni yeni rahatladım sayılır bundan sonrası için tadını çıkarabilirim inşallah😂💖
mavideniz6 mommys1 Aminnnn benim de bir kimyasal oldu diğeri 9 haftalıkken kalbi durdu ,bunda şu ana kadar bi problem yaşamadık çok şükür.Zor durumlar..
mavi_anne23 mommys1 benimde 8 haftalıkken kalp atışı yoktu kürtaj oldum. Sizin nedeni belli oldu mu kaç ay sonra hamile kaldınız
mommys1 mavi_anne23 bende düşürememişim kendim 1 ay öyle durmuş karnımda kürtaj oldum doktor 1 düşükte gerek duymuyoruz bakmaya dedi patoloji sonucu var ama bişey çıkmamış sanırım anlamadım çok simdiki doktoruma da söyledim oda bişey demedi yüksek ihtimalle bebekte sıkıntı olduğu için vücudumuz gebeliği sonlandırmış kürtajdan sonra bana ilaç verdi hormon ilacı kullandım 2-3 gün sonra adet oldum. 1-2 ay sonra tekrar düşünebilirsiniz demişti ben 2 adet geçireyim rahim toparlansın diye bekledim ocakta kürtaj oldum nisanda tekrar hamile kaldım
mavi_anne23 mommys1 kan pıhtılaşmasına baktırdınız mı şimdiki hamileliğinizde ilaç kullanıyor musnz evet ilk kayıplar da bakmıyorlar
mommys1 mavi_anne23 yok bebiş ona baktırmadım ilk 3 ay progestan ve kan sulandırıcı hap ve proluton iğne kullandım şimdi progestanı ve iğneyi bıraktırdı doktor kan sulandırıcı içiyorum
mommys1 mavi_anne23 inşallah Allah herkese nasip etsin en kısa sürede sana da hayırlı haberler almayı nasip etsin bende kürtajda çok üzüldüm bebek videosu izleyemiyodum ama hayırlısı böyleymiş hiç sıkma canını geciktiriyosa güzelleştiriyodur ❤️