busrasafak Ikizannesi1 Ayy dis etim kalkti ya cok sinir bozucu😑 bir de mide yanmam basladi ve koku hassasiyeti geri geldi sanki
Lucky Ikizannesi1 bende ara ara vajinada batma sızı oluyor bir de baya hareketleri sertleşmeye başladı 😅
Ozgenur445 Ikizannesi1 22 haftalığım ara ara kaşık agrım oluyor kabızlık var hatta 3 gün önce dehşet bir agrıyla uyanıp afedersiniz tuvalete artıp kendimi bebeğime birşey oldu sandım normal akıntılarım var onun dışında başka birşey yok şükür 🙏🏻
Sevgi93 Ikizannesi1 ara sıra bel ağrılarım olur o kadar bir de çok iştahım yok maalesef sizin neyiniz var
Areforhanayaz Benım bu hafta bebek ıdrar torbasına baskı yaptıgı ıcın ıdrar kacırmalarım oluyo ama sukur allaha bebegın amıno sıvısı sanmıstım degılmıs🙏 Karnım cok kuculdu bu kacırmalardan normal dedı doktor ama batma olmuyo bazen kasıklarıma dayanıyo bı yerı ıle son zamanlarda daha cok acı hıssettırdıgı ıcınn Bunlar hava cıva gelıyo saglıkla gelsın kuzularımız ınsallah
Areforhanayaz gamzedenizz bence bı haataneye gıdın eskı kan denılıyo koyu renk akıntıya ancak mutlaka gorunmelısın
gamzedenizz Ikizannesi1 yarin kontrolüm var baklm insallah bi sikinti cikmaz ve saglikla alalm bebislerimizi kucgmza 🙏 insallah
Areforhanayaz mel33 hayır ztn ultrasonda bellı oluyo bebegın suyunun azalıp azalmadıgı ıdrar tahlılı verdım tabıkı ama benım ıcın onemlı olan bebegın suyu olmaması
NKiraz busrasafak canım ağız yaralarına karanfil çok iyi geliyor. Diş etin için söylüyorum. Bi tane karanfil at ağzına şeker gibi ağzında dolandır. Yarım saate bişey kalmıyo. Bende etkili ama dene derim yani
Feyzanurumsu Lucky benimde öyle batma sızı sanki ayağıyla sert bir şekilde vajinaya vuruyor gibi bir his korkmuştum ama başka bi sıkıntım yok diye bekliyorum size de oluyor mu bu acaba vuruyor hissi
Ikizannesi1 gamzedenizz aynen tek bi tarafa ne tarafa yatarsam diğer tarafta oluyor 5 10 saniye sonra geciyor
nura23 Ikizannesi1 Bugün nedense midem yanıyor hatta mideye giden boru yanıyor diye bilirim. Boğazım resmen yanıyor 🙁😔
Ikizannesi1 nura23 sıcak şeyler içtiğinde tetikliyor sanki arada benimde oluyor çay falan içerken yanıyor
Ssa nura23 sade madensuyu iyi geliyor birde fazla aci yemeyin bana portakal mandalina da cok mide yanmasi yapti cok siddetlendigi zamanlarda da rennie adinda şurup verdi doktorum onunda etkisini gördüm
Rfrf Ikizannesi1 bahsettiğiniz sertleşme bende de oluyor ancak yorulduğumda ya da çok ayakta kaldığımda olduğunu fark ettim. Biraz dinlenince geçiyor. Bir sorun olacağını sanmıyorum.