Bircicekanne Mutluuuu belkide Allahın mucizesi🥰 bazı doktorların tarzı bu tanıdığım bir doktor muayenede doğumda heryerde sürekli şarkı söylerdi çok komik birazda lakayıttı ama mükemmel yetenekli bir doktordu hastalar randevu bulamazdı umarım herşey gönünüzce olur 🙏🏻
esraEb Mutluuuu benimki de size yakın bir şey. 1 sene çocuk olmadı dokptr da 2 sene olmadan inceleme yapamayız dedi. Ben de zaten olmuyor dedim iyice sildim çocuk fikrini. Kasım ayında hamile kalmışım ve o ay 1-2 kez birlikte olduk ve hemen kalktım duş aldım falan. Sonra adet gibi sancım gelmeye başladı. Adet olcam sandım bari adetten önce evi temizleyeyim dedim evimiz de dubleks. Her yeri sildim süpürdüm koltukları çektim yapmamam gereken ne varsa yaptım ve bu arada ağrım iyice arttı ve günüm de 1 hafta geçti. En son içime doğdu herhalde test yapayım dedim ona göre ağrı kesici mazejik içecektim. Bi test yaparım ki anımda kıpkırmızı oldu. 5+2 haftalıkmış meğer sonra doktora karın ağrımdan bahsedince progestan ve proluton verdi buna rağmen 9. Haftada kanamam başladı 14. Haftada bitti. Çok şükür şu an 36 haftalık oldum. İmkansız diye bir şey ypk.
Mutluuuu esraEb Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin. ☺️🙏🏻Benim kese ince dedi progestan verdi çok şükür olumsuz bi durum yaşamadım şimdiye kadar ama hep bir karın ağrım var. Progestanda bugün kullanmam gereken son gündü 9.hafta olduk. Bundan sonra sıkıntı çıkar mı acaba karın ağrısı normal diye yazmışlar hep rahim genişlediği için. Ondan ağrıyodur diye onu bari kötü düşünmiyim dedim ben😕
Mutluuuu eveb19 son kontrolden sonra duruma göre doktor bakacağım inşallah kötü birşey yokturda gerek kalmaz.teşekkür ederim🤗
Mutluuuu Betemmm dediğiniz gibi Allah koruyorsa nasibi varsa sağlıkla tutunuyor bazıları demekki inşallah benimkide öyledir . Allah bağışlasın sizinkileride 🙏🏻☺️
esraEb Mutluuuu normal tabii ki ama o haftalarda pek de normal değil. Doktora gidene kadar ağır işler yapmayın dikkat edin gittiğimiz zaman tekrardan durumu anlatın ilacı yeniler. Benim süreç böyle idi yani. Bana da öyle dediler çocuk kendine yer ediyor normla dediler. Ben de aldırış etmedim aynı rutin hayata devam ettim. Tabii herkesin bünyesi bir değil ama en doğrusu kendi doktorunuz bence. Bizim ne dediğimiz önemsiz
gl12cn34 Mutluuuu hamileliğimi bilmeden ilaç kullanan alkol sigara içen saçlarını boyatan bir sürü insan var merak etmeyin
affa Mutluuuu doktorda bana enfeksiyon ilacı yazmışdı.demisdi aynısını uzun süre olmicak fln ama bakdim ki olmuş hiç zararı yok merak etme bende saçımı boyatdim.agir kaldırdım nasibinde varsa yaşar dedim zaten.sukur şimdi her şey yolunda 26+3hafdaligiz.
Mutluuuu esraEb ağrılarınız nasıldı? Hep mi vardı ? Benim sürekli farklı şekilde bazen batıyor gibi, bazen adet olucakmışım gibi ama daha hafifi. Bazen birkaç saat sürüyor.bazen 1 gün boyunca, genelde sabahları hiç olmuyor
esraEb Mutluuuu benim henüz hamileliği bilmeden önce dr başlamıştı ağrı ve batmalarım. Aralıksız ağrım vardı. Regl olacağım sandığım için önemsemedim ilkten. Reglim çok ağrılı geçiyor rahmim ters olduğu için. Sonra hamilelik netleşince herkes normaldir bebek yer açıyor kendine falan dedi. En son dayanamadım doktoruma söyledim sürekli karnım ağırıyor bu normal mi dedim hayır dedi parol verdi progestan verdi bide proluton iğne verdi. 1 hafta sonrasında da zaten kanamam başladı. İlaçlarım var diye dikkat etmedim de açıkçası.
Mutluuuu esraEb benimde rahmim ters adetlerim aşırı yoğun ve ağrılıydı.şuan arada yokluyor ağrılar,haftaya doktor randevumuz var umarım herşey yolundadır. Teşekkür ederim yorumlarınız için😊
Hilalllle esraEb benimde inanışmaz regl ağrısına benzer ağrılarım oldu aynı sizin gibi regl olacağımı sandığım için hamileliği düşünmemiştim hatta bende biraz geç öğrendim bu sebeble falat sonrasında hamileliğimi öğrenip doktoruma ağrıları sorduğumda rahim bebekle birlikte büyüyor belli bir süreye kadar normal bu ağrılar demişti ilk 3 ay bu regl ağrılarını ara ara çektim bende şuan 30. Haftadayım hamilelikten önce regl olduğum tarih aralıklarında hala bazen kasık ve bel ağrısı yaşıyorum daha hafif şekilde doktoruma çok güveniyorum ve bu durumun hep normal olduğunu söyledi şuana kadarda bir problemim olmadı çok şükür endişelenmeyin
esraEb Mutluuuu inşallah doğumdan sonra adetlerimiz de düzenlenir ağrısız olur 😤 rahim asıl şeklini alır diyorlar gebelikte. Regl olmak benim fobim diyebilirim. Çok şükür her ay oluyorum ama inanılmaz ağrılı geçiyor 😤
Hilalllle Mutluuuu 8 hafta ve sonrası sanırım ilaçlar bebeğe daha çok etki ediyor ilk dönemlerde kullanılanlar için risk aynı derecede değil birde bebek küçük olduğu için keseye göre haftalık tahmin yapılıyor benimde ilk haftalar adet tarihime göre daha geç çıkıyordu haftası fakat büyüdükçe bebek boyuna göre tam haftası söylendi adetimle uyumlu çıktı o yüzden şuanda söylenen hafta tahminleri tam net olmuyor doktorum öyle demişti banada
Mutluuuu Hilalllle doktora gelişimi mi ileri diyorum yok erken döllenme dedi ısrarla olabilir böyle tarihle uyumsuzluklarsa demesibiz kendimizden şüphe ettik ne zaman yaptık bu çocuğu diye 😂diğer hafta adet tarihime daha yakındı gelişimi yine biraz ilerideydi ama daha anlaşılabilir oldu durum.
esraEb Hilalllle ayy ne güzel. Yeter ki sorun olmasın. Ben dikkat etmedim o yüzden de etkili oldu kanamam da. Ev temizliği yaptım ertesi gün kanamam başladı. Herkesin bünyesi bir değil tabii ki. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Mutluuuu esraEb bir yabancı dizi vardı adını unuttum orda kadının 10 tane çocuğu vardı. Kadın her ay regl ağrısı çekmemek için her sene doğuruyorum diyordu o replik o kadar mantıklı gelmişti ki.😂 bence bu biraz genetik bizim ailede rahmi düz olan kadınlar da hep yoğun adet gördüklerini söyleler doğurduktan sonrada birşey değişmedi derler. Bakalım inşallah bizde öyle olmaz
Hilalllle esraEb evet ilk zamanlar daha dinlenilmeli dikkat edilmeli özelliklede vücudu gerecek hareketlerden kaçının tutunmasını biraz engelliyor benimde hafif kanamam olmuştu progestan kullandım kesildi çok şükür doktora gittinizmi kanamayla ilgili ben gittiğimde iç kısımda kanama yoktu mesela oda rahatlatmıştı beni kısa süredede kesildi çok şükür
incitanesi__ Mutluuuu bende hamile olduğumu bilmeden bir dünya antibiyotik içmiştim çok hastaydım çünkü sonra hamile olduğumu öğrendim ve şuan kızım doğdu 43 günlük çok şükür ki hiçbişey olmadı hamileliğinin tadını çıkarmaya bak eğer kötü birşey olsaydı doktor bilgilendirirdi
Hilalllle Mutluuuu kaç haftalıksınız şuanda net tarihi bebek daha büyüdüğünde verirler muhtemelen ama doktor biraz garipmiş