Mhtpgnby sen yanlış yapıyosun sabh saatini kur ve kalk aç karınla bi saat önceden al ben sabah 8 de kurdum saati yanımda içiyorum snra yatıyorum biraz daha kalkıyorum kahvaltı hazırlıyorum 9 bucuk 10 gbi kahvaltımı yapıyorum düzenli almazsan sıkıntı degerlerin düzelmez bebeğini düşün allah korusun sıkıntı yaşarsın sonra