Fizyoterapistanne Mhtpgnby Benim tsh değerim 6,16 cıktı acilen ilaca başladık. Haftada 3gün 50mg 4gün 25mg kullandım.. En son ölçüldüğünde 3,50cıktı 10.haftamda. 14.haftamda tekrar randevum bakalım ne çıkacak umarım düşmüştür.
Fatmafatmaa Mhtpgnby yok öyle bişey canım ömür boyu kullananlar ameliyat oluo tiroidlerini aldıranlar. Biz şuan bebeğe bişey olmasın diye kullanıyoruz düşünce bırakacağız
Fizyoterapistanne Mhtpgnby Bazılarında hamilelikten dolayı olabiliyo.o durumda dogumdan sonra bıraktırıyolar ama mesela benim eskiden beri ara ara kullanırdım. En son kendiliğimden bırakmıştım hamileyken tekrar nüksetti.Ömğr boyu takipte olmam gerekiyor.
Nergs199 Mhtpgnby bencede çünkü benim önceden tsh değerim de bi sorun yoktu hamilelikte oldu .hamilelik sonrasında düzelir .
Esomami Mhtpgnby dussede bana ilaci doguma kadar birakmicaksin dedi dahiliye doktorum yani suan 1.60 ama hala iciyorm
Nerrantsula Mhtpgnby Canım düşüp düşmediği henüz belli değil. Doktor tsh yüksekliğinde tedawinin 6 hafta sürecegini söyledi.Bakalım kontrolde belli olacak.
Ozgeozge Mhtpgnby 10 senedir tiroit hastasıyım alındı ve ömür boyu kullanmak zorumdayım sizin böle bi durumunz yok genelde gebelikte cıkabliyo sonrasında kayboluyo devam edenlerde oluyo hormonlarla alakalı bi durum ama ilacı aç karınla yarım değil 1 saatte almanız daha faydalı yarım saatte emilim başlıyo 1 saatte dha iyi tammlanıyo 15 gün sonra normale döner hatta test yaptırrsanız degeriniz normale dönmüş oldgunuda görrsünz sormak istediğinz bişey varsa yardımcı olmaya çalışırım 😊😊
Mhtpgnby Ozgeozge Canım bide tiroit nefes darlığı yapıyor mu hamile kaldığımdan beri nefes darlığım var eğer tiroite bağlıysa hiç düşmemiş olcak kii hala nefes darlığım devam ediyor . Hiç düzenli kullanamıyorum öğlen 2 de içiyorum ilacı😀 anca uyanıyorum gece mide bulantılarından uyayamıyorum
Tugcealim Fatmafatmaa kızlar benimde 3.9 dedi doktor bebegim 4 haftalıkken yapmıştı ilk tahlilimi ben kendim sordum tshım yüksekmiydi hocam dedim 3.9 yüksek denicek yüksek degil dedi ilaç vermedi anlamadım yani. 10 gün sonra muayenem var geldiginde bakarız tsh dedi zaten ben suan 15+2 ozmandann bu zamana ne oldu bılemiyorumda aklım çok karışık
Fatmafatmaa Tugcealim bence başka doktora görün benim daha düşük olduğu halde ilaca başlattı. Bebeğin gelişimi ilerlemeden hemen başlamalısın
Gamzeciks Fatmafatmaa bende levotiron kullaniyorum 25 le basladik arttirdi yavas yavas. Suan 100 kullaniyorum her gun. 3bucuktu en son bakalim bir dahaki ay kaca dusecek. Hamilelikte arttiriyormus o degeri
Ozgeozge Mhtpgnby sen yanlış yapıyosun sabh saatini kur ve kalk aç karınla bi saat önceden al ben sabah 8 de kurdum saati yanımda içiyorum snra yatıyorum biraz daha kalkıyorum kahvaltı hazırlıyorum 9 bucuk 10 gbi kahvaltımı yapıyorum düzenli almazsan sıkıntı degerlerin düzelmez bebeğini düşün allah korusun sıkıntı yaşarsın sonra