Ilkay08 Benimkide erken çıkmısdı her keş şaşırmışdı hatta eşim gazdır demişti😁😁bünyeyele alaklı bazılarında oyle oluyor demekki
berivan__ melikemstf bende sen gibi zayıftım maşallah iyi kilo aldım 😂 daha yolun çok başındasın zaten ilk aylarda mümkün olduğu kadar az kilo almaya çalış son aylar çünkü istemsizce şişiyosun
Humeyraa23 melikemstf gazdan ve yediklerimizden dolayı şişlik olabiliyor bazılarımızında iç karnı dar olduğu için erken çıkabiliyormuş 🫶🏻