cagla9094 Biz de 31+0ız oğlumla sıcaklar iyice bunaltmaya başladı artık klimasız durulmuyor😕 doğum şeklim farklı bir şehirde doğum yapıcağım için sezaryen olucak nasipse her şey yolunda çok şükür ☺️
babymomy_ Adapte34 ah hemde nasıl . Sürekli tuvalete gidiyorum . Birde bazen vajinama vurunca canım yanıyo ay diyorum eşim korkuyo noldu diye
Adapte34 babymomy_ aynen bende hareketleri Bile bazen canımı çok yakıyo çok sert oynuyo ilk kızım böyle değildi bu çok farklı
babymomy_ Adapte34 bazen korkuyorum ama sanırım bu haftalarda normalmiş 🥰 bebislerimiz sanırım yaramaz olacak
defnezumram babymomy_ aminn inşallah geçen hafta bi acillik olmuştum 1 hafta önden gidiyor demişti bakalım kendi doktorumda aynısını diyecek mi
defnezumram babymomy_ valla hareketleri çok netleşti bi kilo artışı yok kendimde ama bebekte olduğu kesin karnım dalgalanıyor hareket ettikçe çünkü bide karnım büyümeye devam ediyor perşembe ne diyecek doktorum merak ediyorum 1800 civarı olmuştur umarımm en son 30. Haftada 1433 gramdı
Duduak Bende 31+0 ama bebeğimin gelişimi yavaşladı. 30+5 de 1440 gramdı. Çok korkuyorum, erken doğum riski var. Sizde nasıl kilolar güzel anneler :(
defnezumram Duduak kilosu çok düşük değil ki gelişim geriliği nerdeymiş benimde 29+6da 1433 gramdı aramızda 1 hafta var
defnezumram Duduak çok saçma ya 1200e kadar normalmiş ki o haftalarda sen 1440 diyorsun. Doktorları anlamakta güç.
Duduak defnezumram öyle korkuyorum ki, Allah sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah. 25. Haftadan beri erken doğum riskiyle karşı karşıyayız 😞