Mindur bndede var ılk olduğu ıcın etrafındakiler hep şey dedı yok paylaşım yapma yok heryerde konusma ben dedınmı ılk sevıncımı yasayamıycam da nezmn yasıycam hunharlarca bağırmak ıstıyordum anneyım Anne oldum ben dıye hallada durum atarım Şafak bılmem kaç ıste bebegım kıyafetletını fln duruma koyarım kım nedıyosa desın ya☺️