1prensesannesi_ Kızlar bu saat oldu hala uyuyamıyorum midem aşırı yanıyor bebekte sürekli kasılıyor nasıl uyurum bilmiyorum sizler de durum nedir ?
Mindur 1prensesannesi_ 37 haftalıgım belim heryerim agrıo dönemiyorum ara ara duşa giriom çok zor şuan yaşıyorum bunları
Youngmotherr 1prensesannesi_ sancım varr ama gitmeye korkuyorum geri gönderirler diye🤦🏼♀️ Mide bulantım var kusuyorum hep
Nur-kaynak 1prensesannesi_ benımde suan asırı midem yanıyo bebegınde tekmelerı çok kuvetlı olduğundan yatamıyorum 😞🫣
1prensesannesi_ Mindur evet çok zor ama benim bütün aylar zor geçti hayirlisiyla dogursaydik rahatliycaz valla ozlemiyecegim şeyler arasında bel ağrısı kasik ağrısı mide yanması mide bulantısı bunları ozlemiyecegim ama hamileliği ozliycem🥺☺️
Mindur 1prensesannesi_ benimde son 35 haftaya girmemle agırlaşınca tansiyon düşüklügümü bel kalça agrılarımı kasılmalarmı hepsini yaşıyorum hele gece daha çok inanki çok kilolusa deilim yani bebek normal kilosunda gidiyo ödemim olsa ben napıxaktım
Mindur 1prensesannesi_ inan hiçbirşeyini özlemicem özlersem orta kısımlarını özlerim balayı gibiydi ortaları benim için hamileligin bide ilkti ya kıpır kıpır heyecanlıydım
Mindur Ama şimdi saatlerce derdiö varmış gibi şikayetlenirim hayırlısıula sende bende doguralımda sonundaki güzelligimizle bunların acısını çıkaralım ben hamileligi yaşadım gördüm ya şimdi bir hamile görsem içim gidiyo kendimi feda eder gibi kıyamam
Youngmotherr Mindur ya sancım artıyor ambulansı arayayım diyorum 3 haftada 2 defa gittim ambulansla bide yanıma birini de almıyolar hastanede zorlanıyorum ailemden birini beklerken 🤦🏼♀️ Doğmak istiyosa doğsun evde 😂
Mindur Youngmotherr vallahi bende hastaneye gitmeye korkuom taki gerçekten dogum olcagını anladıgım zaman gidim yalandan gitsem sancım dursa bu sefer daha çok agzına etcekler
Mindur Youngmotherr gün içinde ayakta çok durma herşeyi bırak uzan bak bugün misafirim geldi gün içinde hiç oturmadım bak şimdi acısı çıktı belim heryerim kasılıo agrıo
Mindur Şuan böyle nasıl tarif edimki idrarın böyle acılı gelie tutmaya çalışırsın kasıklarına vurur ya öyle his içindeyim acı gibi
Mindur Youngmotherr anlıyorum seni gerçekten çok çaresiz bir durum geçmesini beklioz kız çoçugu erken gelie diyolar gözümde keşke haftaya dogsa diom
Mindur Youngmotherr benim 1 haftadır başlamış sancıdansa kasılmam çok oluyo mesela allah sana şifa versin
busrayazicid Youngmotherr yalancı sancı tam olarak nasıl oluyor kasıklarda ağrı baskı bele vuran ağrı şeklinde mi acaba? 30 haftalığım ağrım var ara ara oluyordu ama bugün gece çok arttı
Youngmotherr Mindur eski insanlar nasıl dayanıyormuş yav valla ellerinden öpesim geldi annemi ben ilkine böyle şikayetçiyim kadın 8 tane çıkardı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️