Aleynacamoglu Mlsfcr Doğum inşallah eylül sonu ekim başı olcak 31+4 olduk çok şükür💙 hastane cantası eşyaları yıkama ütüleme hariç herşey hazır 🙈
64Demet64 30+5 herşey hazır kiyafetleri bile yikandi yerlestirdik. Nolur nolmaz iyice agirlasmadan her isi bitirmis olmak istedim.🙂
mekselinaa Mlsfcr 27+6 olduk teyzesi herşeyi tamamladım birtek beşik kaldı oda yapmayacağım şuan için o yüzden bitirdim hazırlıkları sağlıkla gelsinler inşallah yavrularımız 🤲🏻🤍
ayseaaksoy Mlsfcr her şeyi hallettim çok şükür 🫶🏻 son ayımda rahat edeyim ağırlaşırım diye sadece yıkayıp ütülemem ve hastane çantam kaldı 🥹
tazemommyy Mlsfcr bende şu an öyleyim daha evime yerleşemedim ailemin yanındayım aldığım bir kaç parça kıyafetten başka bir şey yok