Vldn verdide ben kabul etmedim ufacık alan evde yürürüm dedim açılma olana kadar beklemem gerekiyordu sezeryan kabul etmedi devlet bende özele gittim onlarda oyaladı ama çok pis acitasyon yaptım ben ailem tamam sezeryan olsun dedi zordu evet keske daha önce yürüsem o kadar sancı çekmezdim sancılar son ana kadar ağırlaştı 6 cm oldu yarım saat dursam normal di ama yok dedim yeter kesin beni 😅 hastanede ünlü oldum odadayım giydim meşhur giysileri geliyo diye bağırmaya başladım artık çok yoruldum ama o gün sabah 8 de bi çıktım sabah 5 buçuğa kadar gezdim hastanelerde açılma olsun diye aralıksız yürüdüm halim kalmadı dogumdan bi uyandım dinlenmiş gibiydim resmen 1 haftada toparladım güzel yapmışlar ameliyatı