Kızlar nst yarım saat süren bişe ama sonucu doktora göstermeden ben merak ediyorum haliyle yani beni nstye baglayan asistan kız normel doğumda sancının rakamı farklı sezeryan doğum yapıcaksan farklı oluyo öyle anlıyoruz sancını felan dediler benimde bi düşük çıkdı ikinci nst ye bağlandıgımda ortalarda çıkdı bunu tam net bilen varmı?????