Kosmosss Kızlar 31. Hafta içindeyim bebişim aşırı hareketli normal şartlarda bebek günün % 90ını uyuyarak geçirirmiş ama bizimki sanırım % 10 uyuyor ve diğer zamanlar uyanık hareketleri çok canlı yemek yerken su içerken zaten hiç durmuyor onun dışındaki zamanlarda da durmuyor yani durmuyor işte😄 Neden kaynaklı acaba hiperaktif olacağından mı sağlıklı olacağından mı🧐 Bu şekilde olan var mı aranızda haftaya randevum sorucam doktora ama sizden de fikir almak istedim🙂
Duyguynrky Kosmosss benim bebeğimde öyleydi ben severek ne yapaRsam o da hareketliydi bazen hiç hareket etmezdi. Doğdu aynı saatlerde hep uyanık 😂
Hatunnn Kosmosss canim normal hareketli olmasi saglikli ya da sagliksiz cikarimini hareketlerinden yapmiyoruz endise etme ki ayrica uykudayken de hareket edebiliyoruz :)
Maviii Kosmosss anlattıklarını ben hala yaşıyorum 39. haftafayım canım.. doktoruma korkarak sordum, hareketli olması hareketsiz olmasından iyidir.. korkma demişti.. sizde evham yapmayın..
Elvn Kosmosss ultrasonda 10 11 12 haftalarda falan nasldi canm suan 14 haftaligim yeni yeni hissedyorm ama ultrasnda cok hareketli snnde oyle miydi canm
hmmokk Duyguynrky o zaman ben de yandım gece başlıyor aşırı harketlenmeye sabah ezanıyla da aynı temposu devam ediyor😬
Kosmosss Hatunnn ay öyle hiç düşünmedim😂 evet uyurken de hareket edebiliyoruz doğruuu Merak ediyor insan işte☺️
Kosmosss Elvn evet hareketli diyordu doktorum canım tabi ben hissetmiyordum ama ultrasonda da görülüyordu detaylı da filan yakalayamadık zor yakalamıştık yüzünü 19-20de kesin hissettim gün geçtikçe de arttı hareketleri
Mervekaya Kosmosss 3. Gebeliğim 28. Haftadayim . Ben böyle bisey görmedim. Tum gun teper mi insan yorulmaz mi 😁 ben de de soracagim ilk kontrolde
arzum8683 Kosmosss maşallah canım benim küçük hanımda öyle kıpır kıpır neden böyle ben de bilmiyorum ama devamlı hissetmek güzel ben doktoruma sordum normal dedi sağlık durumuyla alakası yok galiba gelecek zamane bebekleri işte😄
Kosmosss arzum8683 çok güzel evet sağlıklı olsunlar başka bişey istemiyorum 🤗 aynen yediğimİz içtiğimiz bol yarıyor heralde😄
Elvn Kosmosss benimkide baya hareketli sessiz doktoru bile konusturdu yani ne kadar hareketli bebek durmuyo dyo 😀bnde suan 15 haftaligim ve 2 gun once hissettim hareketini ama dun ve bgn hissetmedm
Kosmosss Elvn o haftalarda biz çok hissedemiyoruz zaten canım ufak ufak anca ve doktor görüyor dediğin gibi☺️ Haftalar geçtikçe kuvvetleniyor