Bencede kimliğe koydurmayin koyduk deyin bizim cocuklarin kimliğine simdiye dek kimse bakmadi, bakin ben ogluma kayinpederimin ismini koydum esim istiyor diye ismi Aslan olsun dedi bende tek olmasin ki isimlerin atalarin travmalarini ,gecmislerinide tasidiklarina inanıyorum buna dair bicok arastirma vs de var zaten, o yuzden tek olmasin bi ismi daha olsun dedim ,sonra isim düşünürken ruyamda bir gorun Beren ismini gördüm, onu koydugumuzu gördüm ve uyaninca anlamina baktim cokda güzel anlamı ve unisex bi isim BerenAslan seklindede uydu koyduk , oglum ilkokulu bitirdi zaman zaman ogretmeni sadece Beren dedigi icin bu kiz ismi degilmi diye dalga gectiklerini ve uzuldugunu soyledigi oldu,ogretmebi uyarsak da ikisini kullanmadigi icin herkes Oyle bildi vs sonuc olarak Beren unisex ve modern bi isim ama okul ortaminda malesef dalga geceniliyor cocuklar, esimde bana bu yuzden ben demistim diyor ama ben cok seviyorum ismini kimse dedi diye uzulmedim ama çocuklar uzulebiliyor, ki Durdu ismi dalga gecilmeue cok musait bi isim o yuzden kimlige koydurmayin en azindan