KrMuratule Gamzeobt ya benim akıntılarım çoğaldı ara ara ağrılarımda var belirti var aslında bende ama düzenli olmuyor malesef naz yapıyor bildiğin oğluşum 😊😊
gizemmm KrMuratule akıntılar benimde çok arttı 38. Haftaya gireceğim böyle mi oluyor Doğumda Daha da mı artıyor
gizemmm Sedasya ya bi de doktorum 39 da da bu şekilde olursa ben yapacağımızı oturup konuşuruz dedi bende sezeryandan korkuyorum 😑
Sedasya gizemmm benim doktorum beklicek sezeryan demedi. Bilfiğim kadarıyla 40 hafta dolana kadar bekliyolar bebek ve annenin sağlık durumu iyiyse. Doktorun sezeryana meyelli mi cnm?
KrMuratule gizemmm bende bilmiyorum ki canım ya merak ediyorum bende doğum belirtisi mi bunların fazla olması
EvaUzun Sedasya artık kanala inmesi normal ben 37+5 teyim bi kaç haftadır kanalda zaten iyice yerleşmiş. Doktor tarihini beklemeyebilir dedi ama bende hiç belirti yok ya da ben anlamıyorum🙄
gizemmm KrMuratule internetten baktım artması Doğumun yaklaştığını gösteriyormuş ama ne kadar yakın bilmiyorum