BalliVEannesi Sedasya nasıl yani kanala inmiş ama bu dikkat et demek istemiş herhalde sonuçta doğurmuyorsun🤔
OlgaArslan Sedasya canım bende 38+1 haftalık oldum 37 de inmişti kanala ama doğumla ilgili hiç belirti yok bol bol yürüyüş dedi ama yürüdüm mü kasıklarıma baskı yapıyo ve canım çok yanıyo sizde de böyle oluyo mu acaba ?
aasenamerve Sedasya biz 33 haftalığız 31 de inmişti kanala. Aşağıya indiği için aşırı şiddetli ağrı çekiyorum valla Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
Seydaeksi Sedasya benim 35ten beri öyle 38deyim bende dikkat etmek gerekiyor 32den beri sürekli sancılarım çıkıyo
Bifincanlatte 38 haftalık oldu benim daha kanala inmemiş sağlıkla gelsin sabırla bekleriz 🙏 tersti dönmesi bile 37 de oldu buna şükür
Sedasya KrMuratule geçen hafta çatı muayenesinde açılma var demişti bu hafta ultrasonda kanala inmiş dedi ama açılma değişmemiş.. hayırlısıyla olur inş son haftalar zormuş
KrMuratule Sedasya bende an itibariyle 39 haftalık oldum bende de 2 cm lik bi açılma varmış ama doğuma dair bi belirtim yok malesef ara ara adrt olacakmışım gibi hafif sancılarım oluyor o kadar sizde durum nasıl
Sedasya KrMuratule bende aynı durumdayım sizinle. Sancım çok az çıkıyo nst de de kendimde arada hissediyorum
Sinemm 36 haftada gittim de kanala yerleşmeye başlamış demişti doktorum37+6olduk bugün hareket az hissettim diye hastaneye gittim alttan bakıldı açılma var mı diye açılma yok bakalım ne zaman gelcek kızım ❤🙏
Sedasya Sinemm kanala inmesi iyi dedi benim doktorum. İnş açılma ve sancıda olurda yavrularımızı kucağımıza alırız en hayırlı zamanda.
gizemmm Sedasya çok güzel işte Ben de bunu bekliyorum benimde tam İnmemiş dedi doktorum bebek de biraz büyük olduğu için fazla beklemezse iyi yoksa ne yapacağımız hakkında konuşmamız lazım dedi bende 38 olucam yarın Bir an önce tam inip yerleşsin diye dua ediyorum
gizemmm Sedasya ya bi de doktorum 39 da da bu şekilde olursa ben yapacağımızı oturup konuşuruz dedi bende sezeryandan korkuyorum 😑
KrMuratule Gamzeobt ya benim akıntılarım çoğaldı ara ara ağrılarımda var belirti var aslında bende ama düzenli olmuyor malesef naz yapıyor bildiğin oğluşum 😊😊