Youngmotherr aysenurtorunn benimki de indi dizime değecek resmen en sonunda postlarda görmüşsündür zaten 😂
Merveagan 18 Ağustos gözüküyor doğumum 37+0 ım bugün kontrolüm vardı çatı muaynesi oldum ve kanamam geldi açılman yok dedi ama ara ara aşşağıya baskı yaptıkça sancı geliyor gibi çatı muaynesi olup kanaması olan var mı ?
Ikiz_annesii aysenurtorunn 35+2 yim 36 da kontrole gidicez tarih alcaz doktorum 36 yi bitirsek guzel dedi. Muhtemelen 10 agustosta dogum yapicam 37. Haftam bittiğinde. Heyecan coook var🤭
Zeynepz aysenurtorunn 36+2 ilk oğlum 39 da doğmuştu bu da 40 ı görmez gibi hissediyorum halim de yok zaten😂normal doğum bekliyoruz bakalım kasılmalar ağrılar oluyor ara ara
Ikiz_annesii aysenurtorunn sizin normal dogum mu olucak. Ay normal olsaydı nasil bekliycektim bilmiyorum bi tarih belli olunca daha kolay gibi😂
Ececec aysenurtorunn 36+2 yiz 18 ağustosa gün verdi doktorum. Planlanan tarihten önce gelmek ister diye çok korkuyorum bu aralar sertleşme kasılma bel ağrısı oluyor sık sık. Nst de sancı çıkmadı allahtan 🙏
aysenurtorunn Ececec aynıları bendede var taş gibi oluyor karnım ve kasıklarım acıyor dokunamıyorum karnımın ön kısmı da aşırı acıyor ultrasonda baktı doktor geçen ağlayacaktım nerdeyse aşırı hassas oldu 25 ağustos dedi banada erken gelmek isterse artık bakalım