aysenurtorunn 36 haftadan selamlar durumlar nasıl gidiyor doğum tarihleri ne zaman normal,sezeryan nasıl olacak teselli edelim birbirimizi ☺️🙏🏻
Youngmotherr aysenurtorunn 37+3üm bebeğin ne zaman geleceğini bilmiyorum uygulama 15 ağustos gösteriyor ama sancılarım var son anda temmuzda fırtlatabilirim 😂
zeynozey aysenurtorunn 37+0 bugün 🤲🏻 2 gün sonra randevum var sezeryana gün verecek doktor inşallah:) 2. Sezeryan 😍
3Tospikannesi aysenurtorunn 12 den sonra 34+5 olcaz ay başı yada ortası gibi gelecek nasipse normal doğum olcak bi aksilik olmazsa çarşamba günü geliyordu az daha 😂 ciğer geliştirici vuruldum beklemedeyim bakalım
Aslie1 Youngmotherr ben de 37+3 üm gelen giden hiç bir şey yok🙈 37+0 da baş aşağı pozisyondaydı ama başı kanala girmemişti henüz. Sizin nst de sancınız çıktı mı?
aysenurtorunn Youngmotherr aayy hadi inşallah bendede uygulama 25 ağustos gösteriyor hadi hayırlısı 😍😍😍😍
aysenurtorunn Aslie1 daha bugün gördük hanımefendiyi nst de sancımız çıkmadı baş aşağı ama kanala inmemiş bekletiyor bizi 😍
Youngmotherr tilbis benim en son yüksek doğum sancılarım yoktu sancım vardı ama şimdi gene sancı çekiyorum gitsem bi halt yapmazlar diye bekliyorum
aysenurtorunn tilbis bende bugun girdim 36 haftaya ara sıra kasılmalar oluyor tabii ayaklar şişti hafif karın ağrıları adet olacakmış gibi bir ağrı ara sıra şuan böyleyiz
Aygl61 Bende 36. Hafta 17 ağustos sezeryan nasipse 19 u eşimin doğum günü o gün istiyordum ama doktorum izinde olacakmış 🫠🙈
aysenurtorunn Aygl61 aaa bizimde 21 ağustos evlilik yıldönümümüz doktorumuz da bize 25 ağustosa gün verdi kaçırdık bizde 💕😍
Youngmotherr aysenurtorunn benimki de indi dizime değecek resmen en sonunda postlarda görmüşsündür zaten 😂