catandgirlmom Tugbazdmr ne güzel valla benim 38. Haftada bile sancım yoktu kızımın keyfi yerindeydi en sonunda sezaryen ile doğurdum 😂 keşke biraz erken kendisi gelmek isteseydi
5melekannesi Youngmotherr 41+4 de doğuran ben 😂😂😂😂 bunda da korkuyorum şimdi 39 u bile bulsun istemiyorum 😂😂😂
Tugbazdmr mamyfat93 sancılarım var evet ama düzenli değil geçen hafta düzenli sancım vardı serum ile durdurdular şimdi yok 😂